Kiwanis Children’s Wheels

ANTWERPEN-BRUSSEL-GENT

We zijn verheugd om jullie uit te nodigen voor een opwindend nieuw initiatief: Kiwanis Children’s Wheels! Dit evenement, georganiseerd door Kiwanis Divisie Antwerpen, biedt een fantastische kans om betrokken te raken bij een missie die het leven van minderbedeelde kinderen in onze lokale gemeenschappen zal veranderen.

Over Kiwanis Children’s Wheels

Op 27/09/23 wordt Kiwanis Children’s Wheels gelanceerd in Brussel, gevolgd door een evenement op 08/11/23 in Antwerpen en een derde datum in december in Gent (exacte datum volgt). Dit initiatief heeft als doel minderbedeelde kinderen in de spotlight te zetten door ze een gratis ritje in het reuzenrad aan te bieden. Het is een kans voor deze kinderen om even te ontsnappen aan hun dagelijkse routine en een onvergetelijk avontuur te beleven.

Hoe jullie kunnen bijdragen:

Kiwanis Clubs in de Divisie Antwerpen hebben een unieke kans om deel te nemen aan dit inspirerende evenement. We moedigen jullie aan om jullie goede doelen aan te spreken en deze kinderen de mogelijkheid te geven om deel te nemen aan Kiwanis Children’s Wheels. We hebben slechts 200 beschikbare plaatsen, dus wees er snel bij!

Wat bieden wij:

– Promotie Kiwanis Divisie Antwerpen zal via de website en sociale media, lokale media zorgen voor de nodige aandacht voor het evenement.
– Logistieke Ondersteuning: wij zullen ook logistieke ondersteuning bieden tijdens het evenement om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt.

Waarom deelnemen:

Deelname aan Kiwanis Children’s Wheels biedt niet alleen minderbedeelde kinderen een geweldige ervaring, maar het zal ook de naamsbekendheid van Kiwanis vergroten. Het toont onze voortdurende inzet voor onze missie om kinderen te helpen en versterkt de banden tussen onze lokale clubs.

Samen een verschil maken

Dit evenement zou niet mogelijk zijn zonder de steun van onze teamleden, lokale overheden, bedrijven en sponsors. Samen kunnen we een positieve impact hebben op het leven van zoveel kinderen. Laten we samenwerken om een verschil te maken, kind per kind.

Doen jullie mee?

We willen graag weten hoeveel kinderen jullie willen laten deelnemen aan Kiwanis Children’s Wheels. Stuur zo snel mogelijk jouw reactie en contactgegevens (naam, telefoon en mailadres naar michel.vanlooveren@kiwanis.be. De plaatsen zijn beperkt!

Laten we samen streven naar een onvergetelijke ervaring voor deze kinderen en onze gemeenschappen laten zien waar Kiwanis voor staat.

Met vriendelijke groeten. Het Kiwanis Children’s Wheels Team: Michel Van Looveren, Michel Van Gastel, Elie Meuleman, Bart Vyncke, Geert Vyncke