Kiwanis Club Kortrijk schenkt 31.000 euro aan goede doelen

Dankzij een succesvol Clouseau-concert in een uitverkochte zaal Depart, kon Kiwanis Club Kortrijk donderdag 14 maart 2024 maar liefst 31.000 euro schenken aan verschillende goede doelen. Onze oprechte dank gaat uit naar Koen en Kris van Clouseau, Hossein Marvani, voorzitter van Kiwanis Club Kortrijk, het hele team van Kiwanis Club Kortrijk, Miguel Stevens en de volledige crew van zaal Depart Kortrijk. 25000 euro ging naar het Kinderrevalidatiecentrum UZ Gent voor de aankoop van hun exoskelet, 3000 euro naar het Kiwanis Childrens Fund, 1500 euro naar het Kinderkankerfonds en 1500 euro naar Villa Rozenrood De Panne. Drie kleine Kiwanis Dolls gesigneerd door Koen en Kris werden geveild voor het goede doel.