WOORD VAN DE GOUVERNEUR

Beste vriendin, beste vriend,

Het nieuwe KIWANIS jaar van het District BELGIUM-LUXEMBOURG is begonnen en we heten jullie van harte welkom op onze nieuwe website.

Ga er door en zie wat Kiwanis doet en wat het engagement is van de om en bij 4000 Kiwaniërs in België en Luxemburg.

De leden van onze 200 clubs werken vrijwillig ongeveer 120.000 uur per jaar aan sociale projecten die hier uitgelegd staan. Om ons motto ‘Serving the Children of the World’ te kunnen uitvoeren doen we aan fundraising met club- en gecoördineerde activiteiten als de Kiwanis pop, Special Olympics, Viva for Life en vele anderen. Maar meer daarvan in de website.

We weten allemaal dat kinderen nu meer dan ooit onze steun nodig hebben. We zien veel te veel schrijnende toestanden niet alleen in het buitenland maar eveneens in België. En die gaan van echte nood aan basis behoeften tot mentaal welzijn.

Bij Kiwanis werken wij onvermoeibaar om zo veel mogelijk kinderen zo goed mogelijk te helpen. En de resultaten zijn er want we hebben al vele glimlachen op gezichten getoverd. We maken een verschil.

Een oproep

Vandaar ook mijn oproep naar jullie toe om er aan te denken u te engageren voor dit goede doel. We hebben zoveel mogelijk enthousiaste leden nodig om nog meer te kunnen helpen. De nood wordt immers steeds hoger.

U kan lid worden van een bestaande club of, zelfs beter, u kan er zelf een stichten. 3 tot 5 van jullie zijn voldoende om, met de volledige steun van de leiding van het District, een nieuwe kracht bij Kiwanis te worden. Iedereen met een goed hart is welkom want dat is onze hoofdvereiste.

En naast uw waardevolle werk hebt u er ineens ook een 4000-tal vrienden bij. Want dat zijn we ook echt bij Kiwanis. Het motto van dit jaar is niet voor niets: Friendship Through Service

Nog een goede trip door de website en hopelijk geraakt u overtuigd.

Het beste!

Met vriendelijke Kiwanis groet,